Montáž tažného zařízení

Nabízíme tažná zařízení firem SVC Náchod, Steinhof, HAK-POL a Bosal. Všechny TZ splňují přísná kritéria pro provoz na pozemních komunikacích v ČR. Nejrozšířenější je však český výrobce TZ SVC Náchod. Nabízí se v 6 variantách, kdy každý zákazník si vybere přesně to, co opravdu potřebuje.

SVC Group vyrábí tažná zařízení: Alfa Romeo, Asia, Audi, Avia, BMW, Citroen, Dacia, Daewoo, DAF, Daihatsu, Dethleffs, Dodge, Fiat, Ford, Honda, Hummer, Hyundai, Chevrolet, Chrysler, Isuzu, Iveco, Jeep, Kia, Lada, Lancia, Land Rover, Lexus, Lifan - Martin Motors, Mazda, Mercedes, Mitsubishi, Nissan, Oldsmobile, Opel, Peugeot, Pontiac, Porsche, Renault, Rover, Saab, Seat, Smart, Ssang Yong, Subaru, Suzuki, Škoda, Toyota, Volvo, VW, Obytná vozidla, Mini Cooper.

Nejčastěji dodáváme tažné zařízení octavia a tažné zařízení fabia. Další často prodávané modely jsou tažné zařízení felicia, tažné zařízení ford a tažné zařízení renault.

Dvoušroubový systém: Dle směrnic 94/20 ES(e) a předpisu EHK-55 (E) je na tento systém nahlíženo jako na nerozebíratelný, tento systém se nesmí použít na vozidlech, kde kulový čep překrývá registrační značku. Podle původního schválení (národní atest MD) se na tento systém nahlíželo jako na demontovatelný čep za pomocí nářadí. Proto u národního schválení je možné použít tento systém i u vozidel, kde kulový čep překrývá registrační značku. Zde však platí zásada, že musí být kulový čep demontován pokud není připojen přívěsný vozík. Tento systém je nevhodný pro použití couvacích senzorů, protože tyto senzory vám signalizují místo prostoru za vozidlem kulový čep.



Dvoušroubový systém: Tento systém má stejné vlastnosti, jako předcházející systém. Používá se tam, kde se nedá výrobně použít předcházející systém.



Bajonetový systém: Jedná se o systém jednoduché demontáže kulového čepu bez pomoci nářadí. Výhodou systému je jednoduchá a rychlá možnost demontovat kulový čep z vozu a zachová vozidlu originální vzhled. Také je zde zamezeno možnosti způsobit škodu kulovým čepem na vlastní,cizí věci, nebo vozidle. Při vývoji je u tažného zařízení osazovaného tímto systémem kladen větší důraz na vzhled výrobku na vozidle. Tento systém se dále používá pro vozidla, kde kulový čep překrývá registrační značku vozidla a pokud je vozidlo vybaveno couvacími senzory. Kulový čep se nemusí zamykat – kulový čep při připojení přívěsného vozíku nelze demontovat, tím je zamezeno zcizení přívěsného vozíku.



SVMAT-2/3 Vertikální automatický uzávěr: Tento kulový systém je na vozidle uložen vertikálně, což umožňuje, že po demontáži kulového čepu z vozu není na vozidle patrné, že je vybaveno tažným zařízením. Toto řešení zachová vozidlu úplný originální vzhled a estetiku. Při použití tohoto systému, není změněn zadní nájezdový úhel, jako u ostatních provedení. Tento systém je většinou dodáván se systémem SKL – sklopnou auto zásuvkou pod nárazník. Je vhodný pro couvací senzory.



Přírubový čep: Tento systém je konstruován na vyšší zatěžovací hodnoty, proto se používá na pracovních, užitkových a terénních vozidlech.



Přírubový S: Systém s tímto označením má navíc možnost výškového nastavení kulového čepu v závislosti na zatížení vozidla.

Přírubový čep čtyřděrový: Tento systém se využívá pro užitková a nákladní vozidla.